OBS: Har du spørgsmål, eller brug for hjælp kan du tage fat i kundeservice :)
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret fra du modtager varen. Efter fortrydelsen har du 14 dage til at sende varen retur
Hvis du ønsker at sende en vare retur, kan du gøre følgende:
1) Download og print returseddel |
2) Udfyld returseddel. |
3) Pak varerne og vedlæg returseddel. |
4) Send pakken. |
Returvaren skal sendes til adressen:
Allround Musik ApS
Kjeldsmarkvej 2
7600 Struer
Att: RETURVARER
Du er selv ansvarlig for, og skal selv betale for returfragt. Vi opfordrer dig til at sende retur med GLS. Du kan bestille en GLS returlabel hos os - Køb GLS returlabel hos Shipmondo her
- Der er ikke mulighed for selv at aflevere returvarer på adressen.
- Vi modtager ikke returpakker, der bliver sendt, eller vidrersendt til pakkeshop/bokse
Anbefalinger ved returnering af varer:
- Skriv IKKE på emballagen.
- Brug KUN klar tape på emballagen.
- Salgsemballagen bedes være pakket ind før du sender varen.
- Når du returnerer til os er det vigtigt at originalemballagen er intakt, hvis du vil være sikker på at modtage det fulde beløb retur.
- Husk at vedlægge returseddel eller en kopi af ordrebekræftelse
Beskadiger du, skriver du på eller mister du emballagen, kan det udgøre en værdiforringelse af varens værdi og kan resultere fradrag i prisen ved returnering af dine varer.
Så derfor en god ide, at pakke varen, med original emballagen, godt ind - enten i en papkasse eller med boblefolie, hvis du ønsker at returnere en vare.
Der bedes kun bruges klar tape på original emballage!
Eventuel medfølgende software må ikke være aktiveret eller plombering brudt. Kort fortalt, skal varer altid returneres og modtages hos os i minimum samme stand som da de blev afsendt herfra. Derfor beder vi dig sørge for, at varen er forsvarligt indpakket.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til posthus eller pakkeshop.
Varer uden returret blandt andet: skaffevarer, varer afklippet efter mål, pickups, in-ear hovedtelefoner, software og produkter som efter åbning ikke kan sælges igen.
Tilbagebetaling:
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
BEMÆRK:
Vi kontroller ALTID vores returvarer og du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist, hvis varens værdi er forringet fordi et eller flere af følgende forhold gør sig gældende:
- Du reelt har taget varen i brug.
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
- Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm..
- Emballagen som også betragtes som en del af varen er beskadiget, og/eller varen bærer præg af at have været åbnet, og ikke kan pakkes ned og sælges igen som en ny vare.
- Erhvervskunder, EAN- og offentlige kunder har ingen returret med mindre andet er skriftligt aftalt.
Se vores handelsbetingelser: klik her